dijous, 19 de març del 2015

Temps de descansar en Jesús

El deixeble estimat recolzat sobre Jesús durant l'´Últim Sopar". "Jo et triaré i et cuidaré en la tendresa".

Jesús ens beneïx, ens posa al seua mà a l'esquena, ens mira amb tendresa quan ens recolzem al seu pit, escoltant els batecs del seu cor.
En un món cansat de tant anar amunt i avall ens cal descansar sobre Ell i  acompassar el nostre cor amb el seu, que el nostre cor bategue al seu ritme, un ritme d'estima i entrega, però no de cansament.


Oració del deixeble estimat recolzat sobre el pit de Jesús

Déu de la tendresa,
Déu de misericòrdia,
Déu de la fidelitat,
Déu d'amor,
Déu d'amor!

Posa la teua mà sobre mi amb tendresa,
recolzat i descansat en el teu pit
escolte com el teu cor batega per mi,
rep tota la teua generositat,

tot el que jo necessite.

En les creus del meu camí
tu lleves les pedres,
em portes en els teus braços,
i així travesse els clots.

Enmig del meu dolor i la meua angoixa prens la meua mà,
m'alces per a ballar d'alegria.

El teu amorós perdó sense fi em renova, em descansa,

em connecta amb mon ser.
Vull proclamar per sempre les teues meravelles.

He trobat la teua alegria en el fons de la meua debilitat,
m'has donat la teua força i la teua riquesa.
Amb tu ja res no em falta.


 
-----
Per si vols més...
http://www.ciudadredonda.org/articulo/el-discipulo-amado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer-te present deixant el teu comentari.