divendres, 31 de desembre del 2010

Feliç Any Nou!!!

Mon pare i els meus nebots celebrant el 64é aniversari a ma casa de València.
Molta felicitat viscuda en família.
Estos dies ho sentirem a muntó.  Feliç Any Nou per allí, Feliç Any Nou per ací... Bon Any!!! I tants desitjos que pense que són fàcils de fer, ja que no ens impliquen.
Dir "Feliç Any" és poc compromés... Com si la sort tinguera la decisió última, com si no puguerem fer res per a tindre un Any Nou Feliç.
No crec en eixa felicitació poc compromesa.


Per a mi dir-te Feliç Any Nou implica:
  • que t'estime, i per tant vull per a tu que sigues feliç.
  • que ací em tens. Moltes voltes no puc fer molt més que estar a prop. Vull estar a prop de tu, espere poder.
  • que vull que ta vida tinga sentit (per a mi eixe és el secret de la felicitat), per tant espere que el meu exemple, les meues paraules, el meu somriure, t'ajuden a descobrir tot el que jo ja he descobert.
  • que sé que es pot ser feliç, per tant no estic desitjant una cosa banal, sinó una cosa que és possible.
  • t'estic convidant a lluitar, de valent, perquè la felicitat és possible, però hem de esforçar-nos per a trobar-la, ja que s'ajoca molt en dins.
  • crec en tu i crec que tens dret a ser feliç.
Tot això intente transmetre en el meu Feliç Any Nou. I és que les paraules se'n queden curtes. Espere que el meu somriure siga més eloqüent.

Feliç Any Nou!!!
I no faces molt l'animal a la Nit de Cap d'Any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer-te present deixant el teu comentari.