dimecres, 23 de febrer del 2011

El que depén de tu

A on el cor te'n porte...

"Quan una persona desitja una cosa amb tot el  cor, l'Univers sencer es posa al seu favor."

Si llegim esta frase de Paulo Coelho podem fer-nos preguntes:
  • I, ¿per què les coses no van sempre bé?
  • ¿Per què hui estic de mala llet?
  • ¿Per què els altres no m'estimen com voldria?
  • ¿Per què la gent s'empenya en no comprendre'm?
  • ¿Per què tot podria anar millor?
  • ¿Per què la gent no es comporta com a mi m'agradaria?
  • ¿Per què tinc la sensació de que eixe gran amic  se'n va, se separa, ja no està tan a prop de mi?
  • ¿Per què note que no puc fer res per a evitar que se'n vaja?
  • ¿Per què no em parla? ¿Per què ni me mira?
  • ¿Per què no m'ix bé eixe examen?
La vida té els seus moments durs. Els té. Sempre estan.
Pot ser no pugues estalviar-te eixos moments, perquè no depenen de tu.
Fixa't en el que pots fer, en el que eres i en el que desitja el teu cor. Lluita per això. I fes el favor de no esperar res a canvi del que fas.
Fes-ho perquè t'ho demana el cor. Recorda: "A on el cor te'n duga..."
Deixa't sorprendre per la vida. Que els teus plans no t'eviten disfrutar de tot allò que la vida et dona! ¿I si resulta que és millor del que tu podies imaginar?
¿I si la vida ja t'està donant el que necessites i no te n'adones? ¿I és que la meua forma de mirar la que ha de canviar, l'única cosa que puc canviar?

I per damunt de tot, recorda:
No estàs a soles!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer-te present deixant el teu comentari.