dimarts, 15 de febrer del 2011

Què ha dit esta Creu?

La Creu dels Jóvens acompanyada pels jóvens de ma casa salesiana València SAA

Esglaiat, una altra volta este curs. I és que sent que estan passant coses molt boniques, a on Déu està visitant-nos.
La visita de la Creu crec que ha sigut molt especial. Ens ha ajudat a tots, a mi el primer:
  1. M'ha ajudat a adonar-me de que sóc acompanyat pel Senyor Jesús en ma vida. Ell acompanya el meu patiment, Ell està amb mi, i amb Ell no res tinc que tèmer.
  2. Adonar-me de que sóc un privilegiat per viure el que visc. Que no tinc problemes seriosos, que tinc la sort de poder dedicar-me al que realment m'agrada.
  3. Que estic a bones mans, que el Senyor se servix de mi per a trobar-se en molta gent, en molts jóvens.
  4. Que puc comptar amb Ell. O millor dit, que Ell compta amb mi.
  5. Que aplegue al cor dels jóvens. O això crec. Que sóc una persona que no està a sa vida per casualitat.
  6. Que accepte la meua Creu, perquè he trobat el meu amor: Jesús i els jóvens.
Ufffff!!! Esglaiat estic. Gràcies, Senyor!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer-te present deixant el teu comentari.