dimarts, 11 de gener del 2011

El meu aniversari!!!


Sí, hui 38 anys que fa que estic per este món.
És un dia extrany per a mi. Em sent molt estrany arreplegant tantes mostres d'estima. Gent que s'acosta per a dir-te: Felicitats! I jo pense si sóc digne de tant.
L'estima és debades, per tant la gent la dóna quan vol, així que només podem agrair-la quan ve. El problema és que, al ser una acció lliure, no podem demanar-la. O té igual si la demanem o no.
I jo, que sóc persona que necessita molt l'estima dels altres... em sent acovardit quan venen tots, en un dia com este, i s'acosten a mi. ¿Per què no som capaços de fer-ho cada dia?

Només dir: Gràcies!
A tots els que acompanyeu o heu acompanyat ma vida. Si hui sóc com sóc, és per tu, perquè has posat molt en mi. Gràcies!

I gràcies al Déu que acompanya cada dia la vida, que em tria cada dia, que opta per mi i em crida a ser testimoni seu en mig dels jóvens. ¿Què seria de mi sense Ell?

A continuar el camí. Avant i amunt!

Nando

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer-te present deixant el teu comentari.