divendres, 21 de gener del 2011

Decidit: tot no pot ser perfecte

Sí, em fot dir-ho així de clar, però és veritat, no tot pot ser perfecte.
Quan una cosa ix molt bé, una altra no és bastant bona, encara que ho siga prou.
I no puc estar demanant tant a la realitat.
Donar gràcies i prou...

Hui me n'adonava de quantitat de gent que ompli ma vida. Quan em pose a fer oració no aplegue a pregar per tots, perquè en són molts. I amb tant de gent, no tot pot anar com a mi m'agradaria. Pense en Jesús i eixa frase de Sant Pere: agarrà els nostres patiments i els carregà en la seua creu. Ací tenim la creu que em toca en estos moments: no només acceptar el meu patiment, sinó que es tractar d'acompanyar el patiment de molta gent que camina a prop de mi.

Només si amem pot ser la cosa perfecta. L'Amor és la cosa més perfecta... perquè no espera res, se'n dóna gratuitament, debades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer-te present deixant el teu comentari.