diumenge, 3 de juliol del 2011

Estimar per ser estimat cada moment


Ací i ara tinc tot l'amor que necessite.
És una frase que estic repetint-me cada dia, encara que és una frase que em fa mal, perquè moltes voltes em costa molt vore com sóc estimat en el dia a dia.
Per això vol pegar a fugir de la vida, ja que em sembla injusta amb mi, i em desespere, ja que espere amor i no el rep.
Ací i ara tinc tot l'amor que necessite...
tancar els ulls, respirar, i saber que és autèntic, que no n'estic enganyat, que Algú pensa en mi i em dona tot l'amor que necessite per a ser feliç (i mira que no estem parlant de un poquet).
Estimar com si ningú no t'haguera ferit... complicat, però possible si ens sabem estimats per un que no mai deixa d'estimar-nos, inclòs quan no li fem ni cas, inclòs quan l'apartem de la nostra vida sense miraments.
Ací i ara tinc tot l'amor que necessite...
Continuem avant! avant i amunt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer-te present deixant el teu comentari.