diumenge, 28 de novembre del 2010

Temps de estar atents, de vigilar...

 
Bé, comencem l'Advent i ja sé quina oportunitat es presenta per davant.
Estic llegint els comentaris al bloc i trobe en ells una cridà molt especial.
I és que sempre estic igual, sempre estic amb el tema afectiu, que si m'estimen, que si no... I no trobe com Déu està ja estimant-me. I no me n'adone de com Déu ja està posant les persones que necessite al meu costat.
Em sent cridat a dedicar durant este Advent un temps especial al Senyor, per a que m'ajude a descobrir com Ell ja està present en ma vida.
Sé que és complicat. És desembre, pitjor mes no pot haver-ne per a trobar temps. Però ja he trobat temps per a fer esport, ja he trobat temps per a acompanyar, ara falta trobar temps per a estar amb Ell i descobrir com Ell m'estima.
El compromís és: 15 minuts abans de dormir, cada dia. El lloc ja està fa temps: la meua habitació. El com és fàcil: fer silenci i sentir la seua presència al costat, i repassar el dia per a vore com Ell s'ha mostrat.
Ara només falta dir amb veu ben alta i clara: Jo puc, jo sóc capaç, jo sóc digne de ser estimat.
Avant i amunt, amic!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer-te present deixant el teu comentari.