dimarts, 7 de desembre del 2010

No mai més tornaràs a sentir el mateix

De la pel·lícula A3MSC 


No mai més tornaràs a sentir el mateix
I va i tindrà raó el xiquet!
Jo crec que sí. No mai tornarem a sentir el que estem sentint ara. Canviem amb la nostra història i res no tornarà a ser igual que va ser.
Pense que tenim 2 grans ensenyances en esta frase:
1. Que no podem desperdiciar el que vivim ara. No mai tornarà a passar cap cosa que ens faça viure com vivim ara.
2. Que els sentiments no són bons ni dolents. En son i ja està.  Que no tornem a viure el mateix no vol dir que el que vinga per davant siga pitjor. Serà diferent, però no pitjor, ara tampoc millor.


La teua vida de merda... no la vull per a mi.
Una frase dura. I em preguntava si algú em la podria dir a mi. Seria molt dur per a mi si algú em diguera això. ¿Val la pena ma vida? ¿És testimoni per a algú? ¿Pel que faig o pel que sóc?
I quan un veu que ningú s'il·lusiona amb el meu estil de vida pensa si no s'haurà equivocat. I quan un veu als amics que han deixat esta senda... no pot deixar de pensar que el tonto sóc jo.


Reflexions ràpides per a una pel·lícula vista i poc pensada per la meua part.
Au, cacau!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per fer-te present deixant el teu comentari.